JPA

Aduh ...kenapa lah susah sangat nak dapat tukar nih ...dah penat dah ...nih bukan sebab apa ,sebab kesakitan di tulang  belakang yang tak tertahan ...mungkin org di JPA ni..nak tunggu sampai aku tak boleh berjalan baru dapat tukar ...
Kesakitan ini bukan nya saja-saja tapi yang amat sangat .. sehingga nak bangun pun terasa sakit ..ini dah mulai kebas-kebas ...tak faham lah ..apa lagi yang hendak dilakukan ...
Stlye saya bukan nak menjerit kalau sakit ..tapi saya lebih suka berdiam ... menahannya ..
Bukan apa,, nak rintih pun tak guna sebab kesakitan itu hanya saya sahaj yang  menanggung ..
Apa yang saya fikirkan anak-anak...saya doa supaya saya dapat membesarkan anak-anak ..dengan sendiri ..biarlah sakit ini saya rasa sendiri ...saya tidak mahu kesakitan yang saya tanggung ini menganggui pembesaran anak-anak saya ...Ya allah pelihara lah kesihatan ku ini...

Comments